piątek, 3 listopada 2023

3.11.23

 

3.11.23


Ga 3, 26-28; 4, 6-7

Wszyscy bowiem dzięki tej wierze jesteście synami Bożymi - w Chrystusie Jezusie. Bo wy wszyscy, którzy zostaliście ochrzczeni w Chrystusie, przyoblekliście się w Chrystusa. Nie ma już Żyda ani poganina, nie ma już niewolnika ani człowieka wolnego, nie ma już mężczyzny ani kobiety, wszyscy bowiem jesteście kimś jednym w Chrystusie Jezusie. Na dowód tego, że jesteście synami, Bóg wysłał do serc naszych Ducha Syna swego, który woła: Abba, Ojcze! A zatem nie jesteś już niewolnikiem, lecz synem. Jeżeli zaś synem, to i dziedzicem z woli Bożej”. Dzięki wierze w Jezusa, dzięki wierze, którą od Niego otrzymujemy jesteśmy razem z Nim synami Boga. W Duchu Świętym, z pełną śmiałością możemy zwracać się do Boga – Ojcze! On tak cudownie się o nas troszczy.


Mt 11, 25-30

Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie”. Z problemami, kłopotami, chorobami przychodzimy do Jezusa. On jest naszą drogą prowadzącą do Ojca. Od Niego uczymy się pokory; choć jesteśmy tacy słabi, On tak cudownie nam pomaga. Jego jarzmo, to czynienie dobra mimo wszystko. Jest ono ziarnem, które kiedyś doprowadzi do większego dobra. Z pewnością, Jezus prowadzi nas do ewangelizacji, która ma wielu doprowadzić do nawrócenia i owocnego życia z Jezusem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz