poniedziałek, 6 listopada 2023

8.11.23

 

8.11.23


Ap 21, 1-5a. 6b-7

Mówi Jan: „I usłyszałem donośny głos mówiący od tronu: Oto przybytek Boga z ludźmi: i zamieszka wraz z nimi, i będą oni Jego ludem, a On będzie BOGIEM Z NIMI. I otrze z ich oczu wszelką łzę, a śmierci już odtąd nie będzie. Ani żałoby, ni krzyku, ni trudu już [odtąd] nie będzie, bo pierwsze rzeczy przeminęły”. Niebo, to szczęśliwe życie z Bogiem.


J 17, 1a. 15-21. 24-26

Jezus prosi swojego Ojca: „Nie proszę, abyś ich zabrał ze świata, ale byś ich ustrzegł od złego. Oni nie są ze świata, jak i Ja nie jestem ze świata. Uświęć ich w prawdzie. Słowo Twoje jest prawdą. Jak Ty Mnie posłałeś na świat, tak i Ja ich na świat posłałem. A za nich Ja poświęcam w ofierze samego siebie, aby i oni byli uświęceni w prawdzie”. Potrzebujemy ochrony przed złem, przed pokusami – bo jesteśmy bardzo słabi. Potrzebujemy prawdziwej świętości budowanej na prawdzie naszego życia i naszego kaznodziejstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz