niedziela, 10 grudnia 2023

13.12.23

 

13.12.23


Iz 40, 25-31

Ludzie często myślą, że Bóg jest nieobecny w ich życiu. Mylą się. On jest w naszym życiu i pomaga tym, którzy proszą Go o pomoc: „Zakryta jest moja droga przed Panem i prawo me przed Bogiem przeoczone? Czy nie wiesz tego? Czyś nie słyszał? Pan - to Bóg wieczny, Stwórca krańców ziemi. On się nie męczy ani nie nuży, Jego mądrość jest niezgłębiona. On dodaje mocy zmęczonemu i pomnaża siły omdlałego”.


Mt 11, 28-30

„Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie”. Gdy jest ciężko – Jezus nam pomaga. On troszczy się o zbawienie każdego człowieka i nas do tego zachęca. Jest łagodny, bo wie, że dobro zwycięży, że Bóg zwycięży. Jest pokorny – nie walczy o siebie, ale o nasze zbawienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz