czwartek, 14 września 2023

16.09.23

 

16.09.23


1 Tm 1, 15-17

„Chrystus Jezus przyszedł na świat zbawić grzeszników, spośród których ja jestem pierwszy. Lecz dostąpiłem miłosierdzia po to, by we mnie pierwszym Jezus Chrystus pokazał całą wielkoduszność jako przykład dla tych, którzy w Niego wierzyć będą dla życia wiecznego”. Jezus przychodzi aby nas zbawiać, obdarza nas swoim miłosierdziem i przez wiarę prowadzi nas do życia w Duchu Świętym.


Łk 6, 43-49

„Dobry człowiek z dobrego skarbca swego serca wydobywa dobro, a zły człowiek ze złego skarbca wydobywa zło. Bo z obfitości serca mówią jego usta. Czemu to wzywacie Mnie: Panie, Panie!, a nie czynicie tego, co mówię? Pokażę wam, do kogo podobny jest każdy, kto przychodzi do Mnie, słucha słów moich i wypełnia je. Podobny jest do człowieka, który buduje dom: wkopał się głęboko i fundament założył na skale. Gdy przyszła powódź, potok wezbrany uderzył w ten dom, ale nie zdołał go naruszyć, ponieważ był dobrze zbudowany”. Słowa wskazują na serce mówiącego. Nasze życie to wielkie budowanie. Jezus musi być naszym fundamentem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz