czwartek, 29 lutego 2024

4.03.24

 

4.03.24


Flp 3, 8-14

Mówi Paweł: „Wszystko uznaję za stratę ze względu na najwyższą wartość poznania Chrystusa Jezusa, Pana mojego. Dla Niego wyzułem się ze wszystkiego i uznaję to za śmieci, bylebym pozyskał Chrystusa i znalazł się w Nim - nie mając mojej sprawiedliwości, pochodzącej z Prawa, lecz Bożą sprawiedliwość, otrzymaną przez wiarę w Chrystusa, sprawiedliwość pochodzącą od Boga, opartą na wierze”. Paweł oddaje Jezusowi swoje życie z wszystkimi swoimi osiągnięciami, oddaje sprawiedliwość pochodzącą z wypełniania Prawa, pragnie Bożej sprawiedliwości opartej na wierze Jezusa.


J 15, 9-17

„Jak Mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem. Wytrwajcie w miłości mojej! Jeśli będziecie zachowywać moje przykazania, będziecie trwać w miłości mojej, tak jak Ja zachowałem przykazania Ojca mego i trwam w Jego miłości. To wam powiedziałem, aby radość moja w was była i aby radość wasza była pełna. To jest moje przykazanie, abyście się wzajemnie miłowali, tak jak Ja was umiłowałem”. Jezus pragnie naszej wzajemnej miłości, która ma sięgać ideału, jakim jest Jego miłość do nas. To zapewni nam radość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz