piątek, 10 maja 2024

14.05.24

 

14.05.24


Dz 1, 15-17. 20-26

„Trzeba więc, aby jeden z tych, którzy towarzyszyli nam przez cały czas, kiedy Pan Jezus przebywał z nami, począwszy od chrztu Janowego aż do dnia, w którym został wzięty od nas do nieba, stał się razem z nami świadkiem Jego zmartwychwstania. Postawiono dwóch: Józefa, zwanego Barsabą, z przydomkiem Justus, i Macieja”. Maciej jest świadkiem życia Jezusa – od Jego chrztu po wniebowstąpienie. Ma o Nim mówić.


J 15, 9-17

„Jak Mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem. Wytrwajcie w miłości mojej! Jeśli będziecie zachowywać moje przykazania, będziecie trwać w miłości mojej, tak jak Ja zachowałem przykazania Ojca mego i trwam w Jego miłości. To wam powiedziałem, aby radość moja w was była i aby radość wasza była pełna”. Jezus pragnie przekazać nam swoją radość. Musimy tylko wytrwać w Jego miłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz