czwartek, 18 maja 2023

20.05.23

 

20.05.23


Dz 18, 23-28

„Pewien Żyd, imieniem Apollos, rodem z Aleksandrii, człowiek uczony i znający świetnie Pisma przybył do Efezu. Znał on już drogę Pańską, przemawiał z wielkim zapałem i nauczał dokładnie tego, co dotyczyło Jezusa, znając tylko chrzest Janowy. Zaczął on odważnie przemawiać w synagodze”. Można podziwiać ogromną skuteczność chrztu świętego Jana Chrzciciela, który doprowadzał ludzi do Kościoła.


J 16, 23b-28

„Mówiłem wam o tych sprawach w przypowieściach. Nadchodzi godzina, kiedy już nie będę wam mówił w przypowieściach, ale całkiem otwarcie oznajmię wam o Ojcu. W owym dniu będziecie prosić w imię moje, i nie mówię, że Ja będę musiał prosić Ojca za wami. Albowiem Ojciec sam was miłuje, bo wyście Mnie umiłowali i uwierzyli, że wyszedłem od Boga. Wyszedłem od Ojca i przyszedłem na świat; znowu opuszczam świat i idę do Ojca”. Bóg miłuje tych, którzy umiłowali Jezusa i uwierzyli, że On wyszedł od Ojca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz