piątek, 3 marca 2023

4.03.23

 

4.03.23


Flp 3, 8-14

„I owszem, nawet wszystko uznaję za stratę ze względu na najwyższą wartość poznania Chrystusa Jezusa, Pana mojego. Dla Niego wyzułem się ze wszystkiego i uznaję to za śmieci, bylebym pozyskał Chrystusa i znalazł się w Nim - nie mając mojej sprawiedliwości, pochodzącej z Prawa, lecz Bożą sprawiedliwość, otrzymaną przez wiarę w Chrystusa, sprawiedliwość pochodzącą od Boga, opartą na wierze - przez poznanie Jego: zarówno mocy Jego zmartwychwstania, jak i udziału w Jego cierpieniach - w nadziei, że upodabniając się do Jego śmierci, dojdę jakoś do pełnego powstania z martwych”. Potrzebujemy Bożej sprawiedliwości, prawdziwej świętości. Wiara jest naszym bogactwem i prowadzi nas do Jezusa, z którym jednoczymy się przez Jego krzyż i Jego zmartwychwstanie.


J 15, 9-17

„Jak Mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem. Wytrwajcie w miłości mojej! Jeśli będziecie zachowywać moje przykazania, będziecie trwać w miłości mojej, tak jak Ja zachowałem przykazania Ojca mego i trwam w Jego miłości. To wam powiedziałem, aby radość moja w was była i aby radość wasza była pełna”. Jezus pragnie naszej radości. Wskazuje nam drogę do pełni szczęścia – trwanie w Jego miłości przez zachowywanie Jego nauczania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz