sobota, 1 kwietnia 2023

4.04.23

 

4.04.23


Iz 49, 1-6

„A mówił: To zbyt mało, iż jesteś Mi Sługą dla podźwignięcia pokoleń Jakuba i sprowadzenia ocalałych z Izraela! Ustanowię cię światłością dla pogan, aby moje zbawienie dotarło aż do krańców ziemi”. Ojciec posyła Jezusa na cały świat, pragnie zbawienia wszystkich ludzi.


J 13, 21-33. 36-38

„Po jego wyjściu rzekł Jezus: Syn Człowieczy został teraz otoczony chwałą, a w Nim Bóg został chwałą otoczony. Jeżeli Bóg został w Nim otoczony chwałą, to i Bóg Go otoczy chwałą w sobie samym, i to zaraz Go chwałą otoczy. Dzieci, jeszcze krótko jestem z wami. Będziecie Mnie szukać, ale - jak to Żydom powiedziałem, tak i teraz wam mówię - dokąd Ja idę, wy pójść nie możecie”. Ojciec otacza swojego Syna chwałą nieśmiertelną. Jego Męka pozostaje nieśmiertelnym znakiem Odkupienia. Łaski spływają z Krzyża na wszystkich wierzących w Jezusa. To jest wielki triumf Dobra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz