wtorek, 6 grudnia 2022

7.12.22

 

7.12.22


Iz 40, 25-31

„Czemu mówisz, Jakubie, i ty, Izraelu, powtarzasz: Zakryta jest moja droga przed Panem i prawo me przed Bogiem przeoczone? Czy nie wiesz tego? Czyś nie słyszał? Pan - to Bóg wieczny, Stwórca krańców ziemi. On się nie męczy ani nie nuży, Jego mądrość jest niezgłębiona”. Bóg nie tylko widzi i słyszy, ale i rozumie wszystkie nasze myśli. Pomaga nam zawsze, bo nie ulega zmęczeniu, czy zniechęceniu. On jest naprawdę Mądry.


Mt 11, 28-30

„Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie”. Do Jezusa możemy przychodzić z dowolnym problemem, z dowolną trudnością. On chce i potrafi nam pomagać. Jego „jarzmem”, Jego troską jest nasze zbawienie i to powinno być naszą podstawową troską. On jest łagodny, spokojnie reaguje na dowolne zło, bo współczuje czyniącym zło. On jest pokorny, przeważnie ukrywa się w swoim działaniu, unika reklamy, popularności. Pragnie tylko naszego zbawienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz